Продавець Інтернет-магазин Девероіс розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
382 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Кошик

Додаткові умови повернення товару

Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року No 3682-XII з подальшими змінами, доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (затверджені наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99 р.No199).

На всі товари, придбані в нашому інтернет магазині, поширюється дія "ЗАКОНУ УКРАЇНИ»Про захист прав споживачів".

* Стаття 20. Право споживача на обмін товару належної якості.

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не був у вжитку і якщо збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарний або касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

В обміні / поверненні товару Вам буде відмовлено, якщо при розгляді вашої вимоги про повернення товару буде встановлено, що:

  • Товар має механічні пошкодження з вини замовника (тріщини, подряпини, відколи, механічні пошкодження за винятком прихованих виробничих дефектів);
  • Порушені правила і умови експлуатації меблів;
  • Товар був в експлуатації або була спроба самостійного збору товару;
  • Товар знаходиться в неповній комплектації або не в заводській упаковці;
  • Товари відносяться до категорії санітарно-гігієнічне обладнання обміну та поверненню не підлягають.

Обов'язково Зберігайте упаковку (+етикетку) від меблів до остаточного складання! У разі необхідності заміни пошкодженого елемента на новий, виробник може зажадати повернути йому браковану деталь разом з упаковкою, в якій вона перебувала.

Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки не повертається.

Повернення / обмін товару, а так само повернення грошових коштів здійснюється в терміни, встановлені законодавством України.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів " споживач зобов'язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
  • у разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виробника), або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативним для споживача наслідків використання товару-дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.

Увага!!! Зображення, представлені на сайті, надані офіційними виробниками товарів. Відтінки можуть відрізнятися від реальних, що не є підставою для повернення.

У висновку, хотілося б додати, що Закон України" Про захист прав споживача", дуже чітко регламентує всі аспекти обміну та повернення товару продавцю. Наш інтернет-магазин здійснює обмін товарів і повернення грошей в суворій відповідності з Законом України. Сподіваємося, наведена в цьому розділі Інформація виявиться корисною при покупці товарів в нашому магазині.

Отримання товару:

При отриманні замовлення кур'єр повинен видати замовнику накладну. Замовник зобов'язаний перевірити по накладній кількість пачок, дзеркал, стекол, фурнітури, наявність всієї документації. Уважно огляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень.

При виявленні пошкодженого товару, зв'яжіться з нашим менеджером за тел. +380688398070 для швидкого вирішення цієї проблеми.

Для цього Вам необхідно відправити нам на електронну пошту imdeverois@gmail.com:

  • Фото пошкоджених деталей;
  • Фото етикетки (від упаковки виробу);
  • Фото схеми збірки з зазначеними пошкодженими деталями (якщо така є);
  • Фото складеного вами акта (претензію) «див.

Дані Умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Увага!

  1. Компанія Девероіс несе відповідальність за цілісність замовлення від відділення відправки товару, до вручення товару одержувачу і розпису одержувачем в акті прийому-передачі. За подальше переміщення товару, компанія Девероіс відповідальності, за цілісність, не несе.
  2. Акційний товар обміну та поверненню не підлягає.
  3. Компанія Девероіс компенсує вартість доставки товару клієнту тільки у разі відмови та повернення товару через брак. У всіх інших випадках вартість доставки не компенсується.

Якщо, при розгляді вашої вимоги про повернення товару, буде встановлено, що відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист прав споживачів», товар поверненню та обміну не підлягає, для запобігання конфліктних ситуацій, наша компанія згодна (безкоштовно) піти на поступки клієнта і протягом 14 днів, з дня подачі скарги, спробувати знайти іншого покупця (надалі - новий покупець) на ваш товар за ціною, яку озвучить сам клієнт, за умови згоди на умови нашої компанії.

Погоджуючись на пошук нового покупця на ваш товар, Ви автоматично погоджуєтеся на наступні умови компанії:

  • Наша компанія знімає з себе відповідальність за всі недоліки і пошкодження товару;
  • Новий покупець буде попереджений, що компанія не несе відповідальності за недоліки / пошкодження товару і гарантія на даний товар не діє, так як товар продається не з виробництва;
  • Товар буде представлений новому покупцеві як б/у;
  • Всі витрати на доставку і пересилку товару новому покупцеві бере на себе клієнт.

При позитивній відповіді з боку нового покупця на придбання вашого товару, Ви погоджуєтеся на передачу новому покупцеві вашого імені та контактного телефону для подальших переговорів про передачу товару між вами і новим покупцем.

Компанія гарантує, що ваш товар буде продаватися протягом 14 днів – безкоштовно за тією ціною, яку озвучите ви самі і націнка додаватися не буде. Ви маєте право подати заявку на зміну ціни на товар в будь-який час, зателефонувавши нам по телефону і озвучити нову ціну. Нова ціна буде встановлена протягом години, після вашої заявки.

Наша компанія не гарантує продаж вашого товару протягом 14 днів. Після закінчення терміну безкоштовного продажу вашого товару, Ви будете попереджені в телефонному режимі і можете продовжити продаж свого товару протягом наступних 14 днів, за умови оплати 3% від вартості товару. Продаж відновиться на наступний день, після оплати.

Наша компанія залишає за собою право відмови на продаж вашого товару, без пояснення причини відмови. Заявка на продаж вашого товару буде розглянута протягом доби, далі ви будете повідомлені про результат.

З метою запобігання будь-яких розбіжностей між вами і нашою компанією, при подачі вами заявки на продаж товару, розмова може бути записаний.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner